Ez a biztosítási csalók következő nagy trükkje: törötté photoshoppolják az autókat
Újfajta biztosítási csalással próbálkoznak az ügyeskedők.
Újfajta biztosítási csalással próbálkoznak az ügyeskedők.
Akár négymillió forint támogatás is elnyerhető egy e-autóra, viszont kötelező lesz rá cascót kötni, és bár nem kizárt a lízingelés sem, ez praktikusan nem teljesíthető, azaz ugrik az áfa visszaigénylésének lehetősége is. Így pedig sokaknak már kevésbé vonzó az ajánlat.
A cascós autók közt egyre több az olyan jármű, amelyeknél a fejlettebb felszereltség miatt sokkal drágább a javíttatás.
Nyolc százalékkal nőtt a casco biztosítások átlagdíja.
Az autósoknál a legtipikusabb az alacsony sebességű szándékos karambol, amire lehet aztán kárigényt benyújtani.
Hogyan alakulnak Magyarország legnépszerűbb új és használt autómodellek casco biztosítási díjai – ezt számolta ki a Genertel legújabb elemzésében. A 2 éves kocsik cascója évente átlagosan 50 ezer forint, ám 13 évesen ez az összeg akár 30 ezer forint körüli éves összegre is csökkenhet.
A kötelező mellett a cascodíjak is emelkedésnek indultak az idén, a tavalyi fél évhez képest mindössze 4 százalékkal emelkedtek a tarifák, miközben a felelősségbiztosításoknál bőven két számjegyű az áremelkedés.
A válság nem vetette vissza a casco-szerződések számát, és 2008 óta olyan jelentősen csökkent az ilyen biztosítások átlagdíja, hogy ma már érdemes idősebb autókra is, teljeskörű cascót kötni - derül ki két biztosító, az Union és a Genertel vizsgálatából.
Mint minden évben, a brit Thatcham szervezet ismertette a legjobb lopásvédelemmel ellátott autók listáját. A helyzet sajnos az, hogy sokszor mégis a listák élén álló márkákból viszik el a legtöbbet.
A tavalyi mintegy 90 ezer forintról az idei első félévben átlagosan 66.500 forintra csökkent a casco biztosítások díja - közölte a kotelezo.hu internetes szakportál.
A casco nélkül autózók fele a magas díjakra, harmaduk pedig az autó korára hivatkozva nem köt casco biztosítást járművére - közölte a kotelezo.hu internetes szakportál, a több mint 20 ezer aktív internet-felhasználó körében elvégzett felmérésének eredményét.